Bayi Beyonce jadi Ganja

Posted by Ahmad Asyraf On 0 comments









Setelah nama Beyonce Knowles diambil ilmuwan untuk menamai salah satu spesies lalat, puterinya,Blue Ivy Carter rupanya tidak mahu kalah. Nama bayi kecil itu kini digunakan untuk menamai salah satu produk ganja.

Seperti dilaporkan Aceshowbiz, nama bayi kecil yang baru lahir Sabtu (7/1) lalu itu kini diperjualbelikan dalam produk ganja bernama OG Blue Ivy. Keputusan penjual untuk menamai produknya tersebut sepertinya benar-benar berpengaruh, kerana produk tersebut kini tengah menjadi trend di kalangan penggunanya.


Namun demikian, jika nama Beyonce yang kini melekat pada lalat boleh berguna untuk pengetahuan, adopsi nama Blue Ivy ini jelas beza perkara,dan terkesan seperti bentuk penghinaan. Pasangan Beyonce dan Jay Z sendiri belum memberi keterangan rasmi tentang hal ini. Namun boleh saja mereka membawa ke pengadilan.


Sebelumnya, seekor lalat langka juga mendapat kehormatan menyandang gelar diva di kalangan para lalat. Lalat yang awalnya tidak punya nama ini akhirnya dinamai Scaptia (Plinthina) beyonceae, kerana banyak hal pada diri lalat ini yang menurutnya sangat mirip dengan Beyonce.


Terlepas dari kontroversi tentang kelahiran Blue Ivy, puteri pertama Beyonce berhasil meraih prestasi sebagai selebriti termuda yang masuk Billboard. Suara tangis, nafas dan celoteh Blue telah dirakam oleh Jay Z untuk menciptakan karya musik yang bertajuk Glory. 

sumber : borakkosong.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...