Tarzan sebenar muncul

Posted by Ahmad Asyraf On 0 comments
Pada tahun 2006 DeWet dan berkembar mengembara ke UK di mana beliau bekerja sebagai pengawal keselamatan dan pemandu penghantaran selama satu tahunTetapiuntuk sekarang DeWet mempunyai tempat yang ditetapkan untuk menjadi bintang filemHollywood Tarzan seterusnyaBeliau berkata"Saya mula latihan pada tahun 2007 dansejak itu saya telah mencapai kemajuan besar Baru-baru ini saya berada dalam hubungandengan beberapa lelaki dari Amerika Syarikat kira-kira pergi ke konvensyen Tarzanpusingan Setiap orang di sini bercakap tentang Orang yang sangat teruja... mereka tidakfikir saya akan membuat ia. "





DeWet Du Toit, bekas pengawal keselamatan Afrika Selatan telah membawa dirinya menjadi Tarzan yang sebenar dalam usaha untuk menjadi bintang dalam filem Tarzan.Pembina badan 24 tahun yang menganggur menjadi obses oleh legendaTarzan.Dia tinggal di Namibia sebagai seorang budak lelaki muda, di mana bapanya adalah seorang pengumpul buku-buku dan komik Tarzan.DeWet kini berharap dia akanditemui oleh pengarah Hollywood cari seorang lelaki yang baru untuk filem Tarzan ..


Beliau berkata: "Saya seperti Tarzan dengan cara banyak .. Kawan saya yang terbaik ialahgajah yang dipanggil Shaka, dan saya menghabiskan lebih banyak masa dengan monyet,kuda belang dan buaya daripada yang saya lakukan dengan orang Orang ramai mungkinmengatakan saya gila, tetapi saya.tahu bahawa ini adalah apa yang saya dilahirkanlakukan. "




Anak petani, yang hidup dengan Ludolf, dan Ida, kedua-duanya 53, dan adik kembarRudolph, George, Afrika Selatan, menghabiskan malam sendirian dalam belukar tanpamana-mana makhluk. Beliau berkata: "Saya membuat platform dalam pokok untuk menjauhkan diri dari prowling harimau bintang dan ular atas alasan tidak mendapat lonely -Saya suka mencari Jane untuk membantu saya lulus masa."


DeWet Single mengakui dia mendapat banyak perhatian dari wanita bagi tubuhnya. Walau bagaimanapun, beliau masih menunggu untuk mencari perempuan yang tepat yang diaboleh memperkenalkan kepada sahabat haiwan itu. Beliau berkata: "Saya bukan jenislelaki yang suka berpesta, saya pasti tidak mabuk, saya lebih memilih untuk makan buah-buahan dan beri yang saya temui dalam belukar Saya juga tahu apa yang serangga makanIa akan mengambil khas... seorang gadis yang boleh menyertai saya di dalam hutan. "






: Wannabe di atas Tarzan DeWet Du Toit filem versi sendiri filem Tarzan dengan rakanpelakon yang memainkan peranan Jane


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...